جستجو کردن
Close this search box.

بدن به روزی چند عدد گردو نیاز دارد؟

فهرست مطالب

بدن به روزی چند عدد گردو نیاز دارد؟محققان پاسخ دادند که گردو دارای محتوای ۲.۵گرم در هر اونس اسید چرب امگا ۳ است که توسط بدن ما تولید نمی شود و  برای بدن ضروری است.

تمام آجیل ها باید در وعده های غذایی روزانه گنجانده شوند زیرا سرشار از اسیدهای چرب تک غیراشباع هستند و گردو علاوه بر این حاوی مقادیر بالایی از اسید چرب امگا ۳ است که باعث سلامت قلب می شود دارد.

بدن به روزی چند گردو نیاز دارد
بدن به روزی چند گردو نیاز دارد

بر اساس مطالعات و آزمایش‌های مختلفی که در ۱۱ کشور توسط بیش از ۵۵ دانشگاه روی انسان انجام شده است، رژیم غذایی گردو می‌تواند از دریافت فیبر و پروتئین کافی اطمینان حاصل کند زیرا حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی از جمله چربی غیراشباع، منیزیم، فسفر و اسید آلفا لینولنیک امگا ۳ است.

مهم ترین خاصیت گردو چیست

طبق مطالعات، خوردن حداقل چهار گردو در روز به درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله سرطان، چاقی، دیابت و همچنین حفظ وزن بدن، سلامت شناختی، باروری و بسیاری از مشکلات سبک زندگی کمک می‌کند.

به گفته کارول برگ اسلون کارشناس ارشد تغذیه در کمیته سلامت گردو کالیفرنیا (CWC)،گردو پایگاه مواد مغذی برای سلامتی است. از ۹ مغز درختی، تنها گردوها مغزهایی حاوی مقدار قابل توجهی آلفا لینولنیک اسید امگا ۳ گیاهی هستند که اسیدهای چرب ضروری مورد نیاز بدن را تامین می کند.

او همچنین اشاره کرد: “مردم در هند که جمعیت گیاهخوار زیادی دارد، کمبود امگا ۳ و پروتئین دارند. بنابراین اگر هر روز یک مشت گردو مصرف کنند یا گردو را در وعده های غذایی خود بگنجانند، ایده بسیار سالمی است.”

تمام آجیل ها باید در وعده های غذایی روزانه گنجانده شوند زیرا در اصل سرشار از اسیدهای چرب تک غیراشباع هستند و گردو علاوه بر این حاوی مقادیر بالایی از اسید چرب امگا ۳ دارد که باعث سلامت قلب می شود.

درباره خواص گردو بیشتر بخوانید.

گردو با محتوای ۲.۵گرم در هر اونس منبع گیاهی اسید چرب امگا ۳ است که توسط بدن ما تولید نمی شود اما برای سلامت کلی ضروری است. استفاده خام یا پخته شده و یا حتی استفاده از  روغن گردو به جای روغن های دیگر این نیاز را فراهم می کند

CWC در بیانیه ای اعلام کرد که طبق مطالعات و آزمایش‌ها انجام شده بر روی انسان توسط بیش از ۵۵ دانشگاه در ۱۱ کشور، رژیم غذایی گردو می تواند فیبر و پروتئین کافی را تضمین کند.

گردو در کنترل وزن بسیار مفید است و همچنین به کاهش دیابت، خطر ابتلا به سرطان سینه، روده بزرگ و پروستات و بیماری های قلبی کمک می کند.

بر اساس مطالعه ای که توسط The Lancet انجام شده است، هند ۲۹.۸میلیون مرد و زن چاق دارد.

وی گفت: این روزها نسل هزاره برای کنترل یا متعادل کردن وزن خود از رژیم کتو پیروی می کند، اما در نتیجه منجر به افسردگی زیادی می شود و هیچ علمی در آن دخیل نیست.

اسلون گفت که غذا با موفقیت باروری انسان مرتبط است، اما بیشترین تاکید بر تغذیه مادر بوده و تمرکز بسیار کمی به تغذیه پدری داده شده است، و افزود که مصرف منظم گردو به بهبود باروری مردان کمک می کند.

پاملا گراویت، مدیر بین المللی CWC گفت جدا از فواید سلامتی مغز گردو، پوسته آن برای اهداف مختلفی نیز استفاده می شود زیرا می توان از روغن گردو به عنوان شستشوکننده پوست بدن و به ویژه پا، همچنین به عنوان ماده باغبانی استفاده کرد.

وی افزود: همچنین مطالعه ای وجود دارد که برای جایگزینی پلاستیک چگونه می توان از پوسته گردو استفاده کرد.

کالیفرنیا ۹۹ درصد گردو آمریکا را تولید می کند، نه تنها دانه های با کیفیت را استخراج و صادر می کند بلکه گردو با پوست را نیز صادر می کند همچنین انواع محصولات میان وعده ای با تقاضای بالا را نیز تولید می کند.

بر اساس داده های CWC، در هند، بیش از۵۰ درصد از گردو به عنوان افزودنی سالم به رژیم غذایی و تقریباً ۴۷ درصد در میان وعده ها استفاده می شود.

اسنک ها گردویی جایگزین حداقل یک وعده غذایی در روز می شوند و تولیدکنندگان برای پاسخگویی به آن نیاز مصرف کنندگان را برآورده می کنند انواع تنقلات مانند گردو پرتقالی، گردو شکلاتی، کلوچه های گردویی، کیک گردویی، شیر و کره گردو و غیره را تولید می کنند.

مهم ترین خاصیت گردو چیست
مهم ترین خاصیت گردو چیست

گردو که به عنوان یکی از قدیمی ترین غذاهای درختی شناخته می شود و تاریخچه رشد آن به ۱۰۰۰۰ سال قبل از میلاد باز می گردد، در ابتدا در آسیای مرکزی، هیمالیا و اروپای شرقی کشت می شد. آنها توسط کشیشان فرانسیسکن در قرن هفدهم به کالیفرنیا آورده شدند.

درباره خواص پوست گردو و یا خواص برگ گردو بیشتر بخوانید.

توصیه گردومیرزا

مقاله فوق صرفاً برای مقاصد اطلاع رسانی است و قرار نیست جایگزینی برای توصیه های پزشکی حرفه ای باشد. همیشه در مورد هر گونه سوالی که ممکن است در مورد سلامتی یا وضعیت پزشکی خود دارید از راهنمایی پزشک یا سایر متخصصان واجد شرایط استفاده کنید.

درباره گردو با پوست سبز و ارزش غذایی گردو بیشتر بخوانید.

بدن به روزی چند عدد گردو نیاز دارد

بدن به روزی چند عدد گردو نیاز دارد

بدن به روزی چند گردو نیاز دارد؟

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *